Ads 468x60px

home

Monday 13 January 2014

144.මොඩ ආතල් නැතුව real hacking ඉගනගන්න.


මොඩ ආතල් නැතුව  real hacking ඉගනගන්න.


 



යලුවනේ මේ ඔයාලට දෙන්න යන්නේ සුපිරිම වගෙම කවදාවත් ඔයාලට නොලැබෙන දෙයක්.අද වන විට හැක්කරනවැඩ ගොඩක් ජනප්‍රිය වෙලානේ. ඔය කවුරු මොනව කිවුවත් මම දන්නවා ඔයාලට මෙක ට්කක් අමරු වැඩ්ක්.අපේ යාලුවෝ මේගැන ලිපි දානවා ඒ උනාට මට සාර්තක ලිපියක් දකින්න ලැබුනේ නැ. මම මේ ලිපිය ලියන්නේ ඔයාලගේ ගැටලුවලට පිලිතුරක් සපයන්න බලාගෙන​.මේ ලිපියතුල මිලකල නොහැකි තොරතුරු රාශියක් අන්තර්ගතයි එහෙනම් අපි වැඩේ start කරා.........

ඔයාලා දන්නවද ලොකයේ ඉන්න ගොඩක් hacker වරු use කරන os එක තමයි backtrack.මොකද මේකෙන් පුලුවන් හැක් කරන්න විතරයි.මෙහි security  සහ​penetration tasting  වලට අදාලවන​software pre-installedඑන එක​.ඒ වගේම​ මෙහි developers ලා වෙන්නේlinux security i backtrack,org whoppix,iwhax,audito යන​ developers ලා සමග තමයි ලිනක්ස් මතපදනම්වුනbacktrackඋපත සිදුවන්නේ.මේක හදාලා තියෙන්නේ තනිකර  hackකරන්න විතරමයි.මම අද මේ os එක ඔයාලට බාගන්න දෙනවා.මේ os එක විතරක් තිබුනට ඔයාලට කවදාවත් හැක් කරන්න බැ ඒ සදාහා හැකින් ක්‍රමහා code  දැනගන්න ඕන​.මම ඔයාලට අද අතිශය රහස් video ට්ක්ත් දෙනවා..මම ඔයාල දෙන්නේ backtrack 4 තමයි.ඒකට අදාල අතිශය රහස් video ට්කත් පහලින් බාගන්න.මේ videoසමග code ට්කත් තියනවා මොකද මේක නැතුව ඔයාලට කොහොමවත් hackකරන්න බැ.මේbacktrack 4 os එක විචුවල් මැෂිමකට install කරාම windows තිබියදිම use කරන්න පුලුවන්.මේකත් දැනුමට විතරක් සිමාකරගන්න .ඒ වගේම හොද හැකර් කේනෙක් වෙන්න මම සුභපතනවා......
 එහෙනම් අපි ගියා.... 
සදා ජය​.....

විශේෂ දැනුවත් කිරිම​:


මෙය අත්හාදා බැලිමකදි යම් හෙයකින් නිතිමය ගැටලුවක් පැනනැගුනහොත් එය  ඔබ විසින් දරාගතයුතු අතර, මේ පිලිබදව කිසිදු වගකිමක් අපවිසින් භාරගන්නේ නැත.හුදෙක් මෙය දැනුම ලබාගැනිම සහ දැනුවත් විම පිනිස ලබාදුන් ලිපියක් බව කරුනාවෙන් සලකන්න​.


(ලිපියේ පුද්ගලිකත්වය සුරකින්න)

මෙතනින්  backtrack 4 os  එක බාගන්න.


මෙතනින් අතිශය රහස් video ට්ක බාගන්න.









ලිපිය හොදනම් share පාරක් දාලා අපේ facebook පිටූවටත් like එකක්

දාන්න.



 
-